Workout ;P

Yepp that's right ladies and gentlemen =D

Idag så har jag och Jocke min kära dude varit och spelat lite basket på bäckäng-court =D
alltid lika NAJS.. :) (för det mesta så var det jag som spöa jocke) ;O mohaha
äntligen lite fint väder ute så varför sitta inne? :S

Efter vi vart och spelat delade vi på pizza och snacka lite skit =D hehe det var mindre bra...
asså pizzan xD haha och efter det så skulle jocke ut och springa så jag tänkte varför inte hänga med och fyy faan vad gött det var att ut och springa lite och träna, har inte tränat på 4 år det är sjukt..

Så nu har jag verkligen bestämt mig! jag och jocke ska börja träna =D varannan dag ut och springa och varannan dag gymma :) (har faktiskt köpt mig ett gym-kort) STOLT! Kommer bli otroligt gött att ha nått att göra och se framemot på dagarna och så mår man ju mycket bättre av att träna med :) INGA NACKDELAR ALLS :)

En sak till: den här kommer chocka världen :O med tanke på träningen så slutar jag också röka =D och har därmed sagt hejdå till marlboro!! känns faktiskt rätt okej, jag tror att sluta har nog egentligen mer med vilja än beroende att göra, eller vad tror ni? :)

Hoppas också att min kära brother Mårdh kan börja träna med oss också :)

So long, over and out // Adde

Kommentarer
Postat av: luhluu

haha lol nynna i ett inlägg^^ håller tummar och tår! träna på! <3

2008-10-15 @ 09:46:45
URL: http://luhluu.blogg.se/
Postat av: michael.mårdh

du kommer aldrig lyckas sopa!!! MuHAHAHA kom hit så röker vi?^^

2008-10-15 @ 14:12:24
Postat av: luhluu

åg tack sötnäsa där! (istället för sötnos;) Du å mård kommer också bli snygga nästa fredag? kirrar vi det eller?

2008-10-15 @ 17:37:20
URL: http://luhluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0