Page 49 =D

Hejsan allihopa, sitter nu på tingsholmsgymnasiet och fördröjer tid framför datan :P hehe grymt segt ^^,
var nämligen så att jag sov hos lollo inatt så hängde med henne till skolan för att jag skulle komma hem på nått sätt.. därför var jag tvungen att gå upp kl 6 xD haha men det var värt det, fick ju vara med min honey :) <3

Måste dock vänta tills klockan blir 4 innan jag kan åka hem för som alla vet funkar ju inte fritidskortet innan dess.. *suck

Idag ska jag repa med mitt ena band: Page 49 grymt skojj..
bandet består av:

Nicklas: Guitar & Vox
Adde: Lead-Guitar Backupvox
Micke13: Bas
Lucas: Drums

Mårdh: Maskot ;)


Vi har spelat ihop i ungefär 3 år och musiken är Punk/Rock/Pop..
Tyvärr har vi inte repat på hela sommaren utan först nu som vi kommer igång riktigt igen..
dels för semester osv sedan hade ingen av oss direkt några nya idéer och glöden fanns inte riktigt där..
Men nu äntligen har vi kommit gång med massa nytt matrial och en glöd som faan kallas DUGA haha :)

Ska bli gött med lite nytt matrial så man kan ut och spela för det är ju det man spelar för =D LOVE IT

So long, over and out // Adde

Kommentarer
Postat av: luhluu

va kul att ni börjar komma igång igen. =) hih ,honey å allt sötis där <3

2008-10-16 @ 20:56:01
URL: http://luhluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0