Ny Header :)

Som ni kanske ser så har vi fixat en ny header =D=D tycker den blev ganska najs faktiskt.. Vad tycker ni?  Börjar hända grejjer på bloggen våran =D hehe

För övrigt har det inte vart någon dag att skriva om förutom att jag haft en underbart bra bakis-dag med flickan min :)
Och som ni kanske läste innan så fick mårdh en pannkaka i nyllet =D mohaha och han ljuger jag fick aldrig tillbaka den (host) haha

aa liiiite najs.. inte nu fredagen som kommer men efter det så ska jag och mårdh in i fotostudio och plåtas.. =D rediga modeller.. så håller er update så får ni se alla pörriga bilder enna =D=D

Hoppas alla haft en trevlig helg =D
det har jag haft ^^,

So long, over and out // Adde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0