Natti Natti kära ungdomar =D

Nu har det blivit dags för sleeping-time =D blev lite väl sent mot vad jag hade tänkt men var ju bara tvungen att kolla ett avsnitt på den nybörjade säsongen av one tree hill men så blev det ett till eftersom jag hade svårt att sluta kolla =P hehe
(as usual)

Har massa grejjer att göra imorgon, jag ska bl.a handla lite så jag har mat i kylskåpet (kan ju vara en fördel) =D haha
sen ska jag gymma med jocke, första dagen på gymmet.. önska mig lycka till =D kanske får nervsammanbrott :O det var ju trots allt ett tag sen..

Sen en jättekul grejj, mina två bröder ska bjuda mig på middag imorgon (hoppas det blir thai) mohaha ska bli grymt kul.. längesen jag och mina bröder umgicks tillsammans dom är lite äldre än mig och har fru, barn och hela kittet så blir ju inte varje dag direkt tyvärr.. men som sagt ska bli skoj =D

Bara massa kuligt imorgon =P sist men inte minst :O .... ta taaaaa*
Min stora kärlek kommer till mig imorgon med så det blir absolut en dag att se framemot =D=D

PS. jag ska också hälsa från Mårdh, He's terrible sorry, han har inte slutat skriva han har grymt mycket på jobbet nu vore snällt om ni kunde skicka ett ägg på posten eller så?! det skulle betyda mycket för han <3

VI LIDER MED DIG MICHAEL!
HELG IMORGON ;)

So long, over and out // Adde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0