Killkväll =D

Idag blire fan i mig utgång har bestämt mig nu :) kan inte sitta hemma och dryga..

Ska till ulricehamn låter inte så kul faktiskt men tror det kommer blir rätt kul ändå..
allt hänger ju på vilka man umgås med :) så jag ska till gubben kolla fotbollen spela lite poker
och kröka sen blire antagligen utgång till (åhh nej vill inte nämna det men.... pluto xD) hur som helst
en otroligt kul killkväll....

(men hallå) vadå killkväll.. sånt finns ju inte right? bara tjejkvällar.. men varför inte liksom..
varför har tjejer (menar dock inte alla men över lag) så grymt förutfattade meningar om oss killar.. vi kan ha jävligt kul tillsammans
också utan tjejer inblandat.. belive it or not..  iaf enligt min åsikt  eller vad tycker ni killar?

vi går inte alltid ut för er tjejer xD haha

So long, over and out // Adde ;)

Kommentarer
Postat av: michael.mårdh

ja du åkte till ulrichehamn men allt blev inte som du tänkt dig eller hur?;) så nu är du påväg back to me!:D

2008-10-11 @ 18:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0