I wana ask, but i don´t wana know the answer=(

jag vill så gärna veta men jag vet om jag får fel svar kommer jag bli sur och jag kommer bli sur varje gång jag blir påmind om det!=( please, feel sry for me!


En helt ny vecka på jobbet nu! fan vad gott=S 05:42 till 13:42 vet ni när jag får gå upp eller?!?! 04:40!  rena skiten..
och på jobbet orkar man göra hur mycket som helst men såfort man kommer hem så är det som om någon förtrollar en så man inte orkar någonting!=( it sucks dude!
Jopp så jag har inget roligt att berätta adam för sköta underhållningen denna veckan!=( sry i know u love me anyway^^
 

men en bild har jag iallafall^^

picture of the day:




take care!    /
  Michael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0