Helgen =D

jadu man får väl ursäkta att det inte blivit något bloggande i helgen men får ta allting nu istället kära ungdomar :)
haft grymt mycket att göra som vanligt.. ganska konstigt dock iom att man ändå är arbetslös och det inte blivit någon fest i helgen :S:P hehe

vad har jag gjort?! hmm ja, i fredags var jag ute och åt med mina kära bröder, grymt skoj.. hade lite att ta ikapp eller vad ska man säga LONG TIME NO SEE. Det blev thai-mat precis som jag hade hoppats på =D riktigt nice hehe
Nästa fredag blir det bowling/öl förhoppningsvis =) hihi

Sedan kom min kära flickvän till mig, kände lite ångest dock för jag var grymt trött hela den dagen för jag hade gymmat så hade massa träningsvärk och var allmänt död.. fredag och allt liksom =/ =P
Men lördagen blev bättre.. mycket bättre hade grymt mysigt fastän vi inte gjorde något speciellt direkt..
(men det är det som är så kul med dig babe, att man kan bara vara med dig och ändå ha så grymt skoj)
Vi skulle bakat kladdkaka men tyvärr blev Lollo dålig av någon konstig anledning utan vidare så fick ta hand om henne litegrann på kvällen, men det gör jag mer än gärna :)

Som tur var så var det inget farligt för dagen därpå mådde hon bättre än någonsin så jag lagade lite mat (makaroner och kötbullar) det räknas faktiskt också, tycker jag haha och så bjöd jag och Lollo över Mårdh på mat sen fick vi för oss att kolla en film (men ingen film utan chips och dipp, right?) så jag och mårdhii gick upp till coop och handla lite gott gott =D sen hade vi alla en mysig film-stund :) en söndag så som den ska va :)


En riktigt mysig Lollo-helg<3


// Adde

Kommentarer
Postat av: luhluu

åhh baby, du slutar inte förvåna mig =)

2008-10-20 @ 20:39:09
URL: http://luhluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0