Rock am ring-09

Jaha då har man suttit och funderat ett tag.. och kanske är det så att man skulle ta en trip till tyskland i sommar..
omg vad säger jag KLART som faan jag ska till ROCK AM RING-09 kära ungdomar :D

festival asså.. jag menar vad är mer.. vad ska man säga hmm AWESOME.. =P
jag säger fuck hultsfred, peace & love, sweden rock och alla B festivaler här i tråkiga sverige..
BÄTTRE BAND rock am ring är större än alla dessa tillsammans.. och folk så långt ögat kan nå
står och sjunger tillsammans och röjjer som aldrig förr.. jag längtar fruktansvärt mycket.. billig dricka äre ju med ^^
personer som tänker på göra denna sjukt roliga grej är, lulle, jag, jocke och mårdh.. ska få med oss några till..




Ett sample på hur underbart det kan vara på ROCK AM RING
där står jag i publiken och hoppar-09
(Linkin Park - One step closer)
-07


Over and out // Adde

Kommentarer
Postat av: Elin

Jajamensan:D

2008-11-25 @ 20:25:31
URL: http://noubaelin.blogg.se/
Postat av: luhluu

haha, ja ska med! =D eller jag vill iaf...

2008-11-25 @ 21:12:40
URL: http://luhluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0