Long time no see :P

japp som sagt var ju ett tag sen jag/vi uppdatera denna kära blogg =P
för det första hade idéerna tagit slut sen har man för mycket att skriva om ^^,
Life's such a bitch sometimes, don't you think? ;)

jaja, det som har hänt:

Jag och min flickvän lousie har vart ihop ett halvår nu, och det är fortfarande lika underbart som från första början =D

Michael jobbar/spelar/jobbar/smsar/jobbar.. han jobbar nämligen nattskift nu så han är lite lost.. men även han hittar sig själv så småningom ^^, haha

Två nya helt underbara band har jag också hittat.. nått som dom flesta borde kolla upp om ni inte vet vilka det..

BUSTED
SON OF DORK


tyvärr har båda banden splittrats lite tråkigt.. I guess thats just my bad luck ^^, haha men va faan har ju lite ny go musik att lyssna igenom iaf ;P

Jag har också vart i Linköping med Tobbe och Johnny på sweapsound (halloween) otroligt kul vare :P längesen jag umgicks med dessa dårar ^^, checka in hotell osv, 6 bäddar (visste inte riktigt vart man skulle sova när man kom hem full och eländig) haha gött att komma ifrån Borås lite, behövde det, TACK SOM FAAN GRABBS ;)

Så mycket mer har hänt också.. but I think we go from here :)
Avslutar med denna låt, Listen & Enjoy kära ungdomar:




It's a shame a wasn't there though :(


So long, over and out // Adde




Kommentarer
Postat av: the one and only flickvännen louise

sötis, det är BÄTTRE! =)

2008-11-10 @ 10:41:54
URL: http://luhluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0